Garance 50 let stálosti užitných vlastností Styro EPS 100 a styro EPS 150

Máte problémy s objednávkou?

Zavolejte nám
+420 724 400 153 a my Vám ochotně a rádi poradíme v době Po–Pá: 7:00–15:30

FAQ

Než zavoláte na naši zákaznickou linku, zkuste svou odpověď nalézt zde:

Musím být registrovaný zákazník, abych u vás nakoupil?

Ne, pro nákup být registrovaný zákazník nemusíte. Registrace vám však výrazně usnadní nákup v podobě přednastavených kontaktních údajů, přehledu objednávek, sledování stavu objednávky atd.

Mohu si zakoupit zboží prodejné po baleních také po jednotlivých kusech?

Po kusech prodáváme pouze zboží takto označené. Prodejní jednotka je vždy označena v posledním sloupci tabulky za políčkem pro vepsání množství.

Co když podle názvu nevím, která pobočka je mi jako zákazníkovi blíž? Rýmařov, či Čakovičky?

V takovém případě Vám naše obchodní oddělení navrhne pro vás lepší a levnější variantu při potvrzení objednávky nejpozději následující pracovní den.

Jak dlouho trvá, než dostanu své zboží?

To je velmi individuální podle druhu dopravy, zvoleného zboží a také množství objednávaného zboží. O všem budete jako zákazník do podrobna informován a vyřízení proběhne k vaší spokojenosti v co nejkratším možném termínu.

Jak zjistím stav své objednávky?

Právě to je jedna z výhod registrace u nás. Máte tak vždy přehled o svých objednávkách. V případě, že se u nás registrovat nechcete, stav vaší objednávky vám bude sdělen telefonicky, i zaslán v elektronické podobě na mail uvedený v objednávce.

Jak poznám, že si zboží již můžu vyzvednout?

Budete informován telefonicky naším obchodním oddělením.

Objednávku si nestihnu vyzvednout v daném termínu, či v uvedeném termínu doručení nebudu k zastižení.

V takovémto případě vždy kontaktujte neprodleně naše obchodní oddělení a dohodněte se na dalším postupu tel: +420 315 684 858.

Jak mám řešit reklamaci?

Reklamaci řešte vždy přes naše obchodní oddělení, nebo přes e-mail reklamace@styrotrade.cz.

Jak dlouho budete reklamaci řešit?

Přesný termín nelze obecně předem stanovit, nicméně reklamace bude vyřízena co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou jinak.

 
Copyright © 2018 Styrotrade, a.s. © redakční systém Kompletweb, © design Neofema, s.r.o.